Barnsidan - Försäljningsras när majblomman blev digital
Meny

Nyheter > Försäljningsras när majblomman blev digital

Försäljningsras när majblomman blev digital

Majblomman har samlat in drygt 10,6 miljoner kronor i år. Ett rejält tapp från förra året då 67 miljoner kronor samlades in till...

Läs mer i SvD

Källa: SvD


Artikeln har visats: 62 gånger
Publicerad: 2020-06-03 11:17:29
Inlagd: 2020-06-02 07:49:30
Uppdaterad: 2020-06-02 07:49:30



Lämna gärna en kommentar!

Vad tyckte du om det du läste? Det är jättekul om du vill lämna ett litet avtryck här.



(visas ej)

För att vi skall slippa få in skräpkommentarer och spam av olika slag
från 'robotar' på Internet måste du skriva in en kontrollkod nedan
« skriv talet fyrtiosju med siffror i fältet här